Wednesday, May 4, 2016

Berniaga Satu Kemestian Hidup

Berniaga atau makan gaji mana satu pilihan anda? Dan kenapa? Hakak memilih untuk berniaga kerana selain ianya memberi pulangan yang lebih setimpal dengan apa yang di usahakan ianya juga membolehkan hakak menumpukan lebih banyak masa dengan keluarga.

Berniaga merupakan tuntutan "Fardhu Kifayah" & ianya adalah sunnah Rasullullah S.W.A yang juga telah berniaga sejak kecil lagi. Berniaga juga salah satu cara untuk hidup kaya & berjaya serta dapat membantu menambah nilai kehidupan orang lain.

      


Secara umumnya, 85% orang yang bekerja makan gaji melalui majikan tidak akan menjadi kaya @ menikmati kebebasan kewangan hidup. Malah golongan ini lebih suka menghabiskan gaji yang diterima dengan membayar hutang-hutang yang telah diwujudkan oleh mereka sendiri pada setiap bulan. Dengan mempunyai kitaran kewangan hidup "Dapat gaji bayar hutang & buat hutang bayar pakai gaji" impian untuk menjadi kaya & berjaya ibarat menunggu bulan jatuh ke riba.




Ayuh sertai hakak dan team Shaklee sebagai perniagaan pilihan anda..
☆Part time atau fulltime pilihan anda
☆Lakukan di rumah mengikut keselasaan anda
☆Modal RM 75 untuk keahlian seumur hidup
☆Potongan di antara 10-20% untuk produk Shaklee


Sms/wechat/whatsapp : ‪+6010 338 2603‬
Instagram & FB : Shaklee Sungai Besar
Blog : http://maznimdshahdocom.blogspot.com/
Shaklee ID 1117888

Wakil Shaklee bagi kawasan Sabak Bernam, Sungai Besar, Sekinchan, Tanjong Karang serta menyediakan penghantaran melalui pos ke seluruh negara.

No comments:

Post a Comment