Monday, April 25, 2016

Shaklee Hakak Sudah Jatuh Cinta

Kalau nak tahu hakak sebenarnya tak suka makan vitamin/ubat/jamu. Hari ni hakak nak share pengalaman pertama kali hakak mengamalkan Shaklee. Dari tak suka makan vitamin terus..  Shaklee hakak sudah jatuh cinta!!

Alhamdullilah mengandung lagi 

Semuanya bermula pada pertengahan tahun 2013, Alhamdullilah rezeki dari Allah hakak mengandung lagi .. Ini merupakan kali pertama hakak mengandung setelah akak menjawat jawatan sebagai suri rumah sepenuh masa dan kali ni hakak mengalami alahan yang sangat teruk di awal kehamilan, badan yang mudah letih dan tidak bertenaga (faktor usia mungkin) dan masalah yang sering hakak ada setiap kali mengandung ialah masalah Anemia. Dari sini la hakak mula berkenalan dan mengamalkan Shaklee
 Shaklee pertama hakak  - ESP,Vita-Lea & B Complex
Vitamin Shaklee Yang Pertama

Hakak bermula dengan ESP, Vita-Lea dan  B Complex. Selepas mengamalkan Shaklee pada peringkat awal hakak tidak merasakan sebarang perubahan, tapi setelah hampir 2 minggu baru hakak dapat lihat perbezaan dan berjaya mendapatkan hasil yang memuaskan. Masalah keletihan dan tidak bertenaga telah dapat di atasi, kini Alahamdullilah jadual harian hakak akan bermula seawal jam 5 pagi setiap hari dari menguruskan anak-anak, mengemas rumah dan memasak semua hakak lakukan sendiri, no problem. 
Kulit muka dah tak kusam dan lebih cerah 
Kesan jerawat semakin pudar
Makan Shaklee dapat bonus!!

Dalam pada itu bonus untuk hakak setelah mengamalkan Shaklee ialah kulit wajah hakak mula bebas dari jerawat dan tidak kusam lagi. Dan yang pasti, hakak sudah tidak mempunyai masalah Anemia. Hebat bukan satu sahaja kebaikan yang hakak perolehi tapi lebih dari apa yang hakak harapkan. Sudah pasti set berpantang hakak hanya dari SHAKLEE 

"Dari hari-hari tak mau vitamin, sekarang hari-hari mau vitamin tapi hanya vitamin Shaklee."

Sms/wechat/whatsapp : +6010 338 2603
Instagram & FB : Shaklee Sungai Besar
Blog : http://maznimdshahdotcom.blogspot.com/ 
Shaklee ID : 1117888

Wakil Shaklee bagi kawasan Sabak Bernam, Sungai Besar, Sekincha dan Tanjong Karang serta menyediakan penghantaran melalui pos ke seluruh negara.

No comments:

Post a Comment