Thursday, January 5, 2017

Definasi Nama Group Shaklee iReach dan Asal Usulnya

Definasi iReach




i - I 
R - Respect
E - Exel
A - Able
C - Care
H - Humble 

Apa Itu iReach Family? 

iReach adalah salah satu kumpulan, jaringan atau subset dalam ShakleeDalam Shaklee ada kumpulan Haji Roslan. Dalam kumpulan Haji Roslan pula ada jaringan Euphoria (Master Norita). Subset kepada Euphoria adalah Group Jutawan (Master Shareeza/Cerry). iReach (Master Lyna) adalah salah satu Jaringan Shaklee dalam Jutawan. 

Pening? Cuba khadam Gambar di bawah


Apa pentingnya nama dalam Shaklee

Pada asasnya, nama memaikan peranan penting kerana ianya menyerlahkan identiti sesuatu kumpulan dalam Shaklee selain menjadi pandu arah yang bakal menentukan hala tuju setiap ahli kumpulan. Ahli kumpulan juga bertanggungjawab menaikkan nama kumpulan masing-masing supaya sebaris dengan kumpulan-kumpulan hebat yang sedia ada.

Asas prinsip iReach

Menjual produk, bukan membeli pangkat. 

Berkongsi teknik melariskan jualan. Anda tidak perlu bersusah payah tonjolkan villa mewah atau kereta Ferrari (tu pun jika ada) semata-mata untuk menarik perhatian prospek seperti MLM tipikal lain. 

Semua orang memiliki peluang yg sama. Kami tidak mengamalkan strategi yang “orang ada modal je” atau yang sudah berpangkat tinggi dalam Shaklee saja yang boleh berjaya. Semua strategi & teknik yang diajar boleh digunapakai oleh semua pengedar berdaftar, tinggal malas ke rajin je. 

Sesiapa pun boleh buat sampai berjaya. Pelbagai pendekatan yang digunakan dalam membimbing setiap ahli berdaftar. Seeloknya sudah tentu menghadirkan diri ke majlis-majlis ilmu yang Shaklee sediakan setiap bulan. Tapi kalau tak boleh datang, anda bebas belajar sendiri daripada info dalam kumpulan tertutup. Apa pun kekangan, anda boleh buat. Janji, tiada alasan.

Sumber http://ireach.my/ireach-family/

Jika anda setuju dengan semua prinsip di atas, boleh sertai kami.

Sms/wechat/whatsapp : +6010 338 2603
Instagram & FB : Shaklee Sungai Besar
Blog : http://maznimdshahdotcom.blogspot.com/ 
Shaklee ID 1117888

Wakil Shaklee bagi kawasan Sabak Bernam, Sungai Besar, Sekinchan, Tanjong Karang serta menyediakan penghantaran melalui pos ke seluruh negara.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*

1 comment: