Monday, January 2, 2017

3 Sebab Kenapa Bonus Pengedar Shaklee Ni Hebat Dari Yang LainNya

Sayang-sayang semua, meh baca kenapa kena pilih Shaklee untuk tambah pendapatan, Bonus Pengedar Shaklee ni memang berhantu tau!!


Sebab pertama - Bukan satu sahaja bonus tapi lebih dari satu

Ini antara bonus yang Shaklee sediakan Car Bonus, Rank Up Bonus dan Leadership Bonus. Baiknyer la Shaklee ni payah nak cakap, mana ada syarikat yang sebaik Shaklee ...  Dah la jual produk membantu orang jadi sihat, produk pulak selamat, semulajadi dah tu nak bantu pulak pengedar dia jadi org kaya .. Dengan bonus yang banyak macam ni sudah pasti kita boleh perbaiki taraf kehidupan dan yang paling penting hidup bebas hutang!!


Yang Ke 2 - Amount bonus yang lumayan

Ini bukan tipu tapi benar dan betul, kerana bonus ini bergantung kepada tahap kerajinan anda dan amount yang anda boleh dapat, ianya bole jadi infiniti kalau anda seorang yang memang bekerja tanpa kenal erti penat dan tak pernah bosan untuk membantu memperbaiki tahap kesihatan kehidupan orang sekeliling. Ramai yang cakap kena jadi Shaklee ni kena jadi ketua banyak anak baru untung... Eh .... Jangan risau walaupun anda ketua dan saya orang di bawah anda, kalau anda tidak aktif dan tidak bekerja kuat anda tidak akan dapat apa dari saya, so siapa kata untung jadi ketua? 

Yang ke 3 - Pembayaran tepat pada masa

Bonus pengedar akan di bayar setiap 15hb setiap bulan tanpa pernah gagal malah  ada kalanya di musim perayaan ada kemungkinan juga bonus masuk lebih awal, sorry tak pernah lewat apatah lagi
tak bayar. So kalau anda merancang nak pergi holiday rancang  selepas 15hb supaya semua kos percutian anda di tanggung bonus Shaklee.


Bermula dari 2016 hampir semua harga barang dan perkidmatan meningkat, hakak nak ajak korang tambah pendapatan, jadi ahli Shaklee kalau tak ada modal wassap hakak nanti hakak ajarkan.

Jom jadi Pengedar Shaklee!!

Sms/wechat/whatsapp : +6010 338 2603
Instagram & FB : Shaklee Sungai Besar
Blog : http://maznimdshahdotcom.blogspot.com/ 
Shaklee ID 1117888

Wakil Shaklee bagi kawasan Sabak Bernam, Sungai Besar, Sekinchan, Tanjong Karang serta menyediakan penghantaran melalui pos ke seluruh negara.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*

1 comment: