Sunday, April 24, 2016

Selamat Datang Ke Blog Hakak Santek ....


Selamat Datang Ke Blog Hakak Santek  ... MazniMdShahdotcom
Assalammualaikum Dunia Alam Maya 
Hakak dengan bangganya akan menjadikan blog ini sebagai blog perkongsian pengalaman suka duka hakak, perkongsian cerita tentang aktiviti keluarga hakak (#shahrulcrew) dan Shaklee, tips-tips kesihatan serta kecantikan yang bermanfaat dan sudah tentu info tentang produk-produk Shaklee.
Atas kiri ke kanan : Anwar & Darwysh
Bawah kiri ke kanan : Danysh, Dania & Daniyal
Si kembar Danysh & Darwysh, "Miss Diva-licious" Dania, si tampan Daniyal & si hitam manis Anwar .. Coming soon new edition to our family, June 2016 (In sya Allah)

                       Encik Shuben yang sado
Dialah Imam, cinta hati, kekasih, orang yang paling suka buat hakak nangis, ketawa, marah dan yang paling sayang hakak (selain mak ngan ayah akak) ..  Encik Shuben >>>Shahrul Azmi <<<< I love you hubby ... Hehehehhe .. Semoga hubungan kita akan kekal abadi sehingga ke syurga Allah kelak.. Amin ..... (doakan kami yerrrr)

    Mummy Cenik ~ I'm happy to be me ;)
Menjadi isteri dan ibu kepada lima orang anak, menjadikan kehidupan hakak penuh dengan kejutan,kekalutan,kesibukan dan pelbagai jenis "ke" lagi. Alhamdullilah perancangan dari Allah itu adalah perancangan yang sangat indah.


"Kehidupan itu adalah satu perjalanan .. Cabaran merupakan persimpangan dalam menentukan pilihan kehidupan akan datang .. Kekecewaan merupakan ujian dan pengajaran menuju kejayaan .. Kejayaan pula adalah keraian atas usaha untuk mencapai matlamat kehidupan dan ianya juga merupakan satu lagi bentuk cabaran dalam membuktikan kesetiaan kepada sang pencipta."

Hakak harap uolls semua beronok-ronok la ye membaca blog hakak dan salam perkenalan dari hakak santek.

Sms/wechat/whatsapp : +6010 338 2603
Instagram & FB : Shaklee Sungai Besar
Blog : http://maznimdshahdotcom.blogspot.com/ 
Shaklee ID : 1117888


Wakil Shaklee bagi kawasan Sabak Bernam, Sungai Besar, Sekinchan, dan Tanjong Karang serta menyediakan penghantaran melalui pos ke seluruh negara.

No comments:

Post a Comment