Tuesday, April 26, 2016

Pengenalan Siapa Hakak Santek Dan Apa Kena Mengena Hakak Santek Dengan Shaklee

Hakak+Shaklee

Akak dilahirkan pada 9/3/1980 di Hospita Muar Johor. Anak kepada Encik Md Shah Bin Hj Kudari dan Puan Masilah Binti Hj Yusoff. Isteri kepada Encik Shahrul Azmi Bin HussinPada 2004 kami berdua dan kini 2016 kami ber-7, Encik Shahrul, Puan Mazni, Danysh, Darwysh, Dania, Daniyal dan Anwar

Wakil Shaklee bagi kawasan Sabak Bernam, Sungai Besar,
Sekinchan dan Tanjong Karang
Masa untuk bina perniagaan sendiri

Setelah hampir 12 tahun berkahwin baru dapat terlaksana salah satu impian akak iaitu untuk menjadi suri rumah sepenuh masa, bekerja dari rumah dan menjadi boss untuk perniagaan akak sendiri .. 15 tahun mengabdikan diri bekerja untuk syarikat atau perniagaan orang lain.

Dari pekerja kilang, pekerja kedai telefon bimbit, pelayan di kedai makan, kerani syarikat kontraktor, pegawai khidmat pelanggan di Air Asia dan di FeDex dan tidak lupa pelbagai pekerjaan dalam bidang perhotelan.

Peluang perniagaan SHAKLEE tercipta dalam situasi yang sangat tepat. Shaklee kini merupakan perniagaan online yang akak jalankan. Akak boleh tentukan berapa banyak pendapatan akak hokeh!! Yang penting kena rajin, tak malu bertanya, tidak mudah putus asa dan sentiasa punya impian!! Korang ado?

With Shaklee ;
No punch card, 
No bodek boss, 
No office politic, 
No traffic jammed, 
No tinggalkan anak-anak, 
No cemburu buta .
More family time, 
More love, 
More spiritual time (waktu dengan Allah), 
More learning time, More cooking time .. 

Sayang Shaklee deep deep .. Muah muah ..

Berminat dengan produk Shaklee, boleh hubungi hakak;
Sms/wechat/whatsapp : +6010 338 2603
Instagram & FB : Shaklee Sungai Besar
Blog : http://maznimdshahdotcom.blogspot.com/ 
Shaklee ID : 1117888

Wakil Shaklee bagi kawasan Sabak Bernam, Sungai Besar, Sekinchan dan Tanjong Karang serta menyediakan penghantaran melalui pos ke seluruh negara.

No comments:

Post a Comment